Dacă ai întâmpinat probleme la înregistrare, te rugăm să urmezi acești pași:
1. Verifică folderul de SPAM/JUNK din email pentru a te asigura că ai primit mesaj de validare a mailului.
2. Încearcă să te conectezi în cont pe pagina de login cu datele (mail
și parolă) cu care te-ai înregistrat. Dacă ai încercat să te
înregistrezi din nou și ai primit mesaj că datele au fost deja folosite,
înseamnă că ești deja înregistrat. Du-te la pagina de login și intră în cont. Dacă nu reușești, scrie-ne, urmând toți acești pași.
3. Dacă nu se rezolvă astfel, (re)trimite un mesaj la suport@vivasms care să conțină următoarele informații clare:
i) Numele, prenumele, email, nr mobil - cu care te-ai înregistrat sau ai încercat să te înregistrezi
ii) Data și ora exactă - sau aproximativă, la acre ai încercat înregistrarea
iii) Device-ul de pe care ai încercat înregistrarea: pc, laptop, notebook, tabletă, smartphone etc
iv) Sistemul de operare (windows, iOS, android etc)
v) Momentul, pasul exact la care / după care ai întâmpinat problema
vi) Timpul cât a durat înregistrarea - dacă ai stat mai mult de 20 de
minute, sistemul te-a scos automat, de aceea este important să cunoaștem
acest aspect
vii) Un printscreen ne-ar ajuta foarte mult, dacă este relevant pentru problema ta.
viii) Descrierea exactă și cât mai detaliată a problemei cu care te confrunți
Mulțumim pentru ajutor. Ne străduim să rezolvăm toate problemele cât mai repede.
miercuri, 19 iunie 2013
Solutii pentru problemele aparute la inregistrare
13:31
ADMIN